דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה נוח עם פרחי באך! 

מאת    [ 09/11/2009 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2931 פעמים ]

כמה נוח עם פרחי באך!

כיום, בעולם המודרני והרועש, יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בתמצית של פרחי באך כדי להתמודד עם בעיות פיזיות, מתוך האמונה הנכונה כי פרחי באך עוזרים למצב הנפשי ? ומכאן שהם מייצבים גם את המצב הפיזי של הגוף.

הוגה השיטה של פרחי באך, ד"ר אדוארד ברך, ייסד את השיטה ב1934, זאת משום שהאמין, בהסתמך על תאוריות פסיכולוגיות ופסיכיאטריות כי כאשר אדם סובל מבחינה פיזית ? המקור לכך עשוי להיות בכלל נפשי.

פרחי באך הינם למעשה תמציות של 38 צמחים שונים אשר להם השפעות שונות על גוף האדם, ובכוחם להשפיע על מצבו הנפשי של החולה, ובכך לשפר גם את מצבו הפיזי.

 

דיכאון זה פאסה

אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול בדיכאון הינה טיפול בשיטת פרחי באך. הסיבה לכך היא פשוטה ? רבים מאיתנו נוטים לפתח תסמינים פיזיים בעקבות דיכאון. רבים מהדיכאוניים כלל לא מבינים שהם בדיכאון, וחושבים כי יש להם מחלה בעלת תסמינים פיזיים בלבד. פרחי באך עוזרים מאד לנפש ולעיצובה וייצובה בכיוון הנכון.

רבים מהסובלים מדיכאון מנסים לפנות ישר לתרופות הפסיכיאטריות השונות. האמת היא כי קיים סיכון בלקיחת תרופות אלה ע"פ בחירה בטיפול טבעי כמו טיפול של פרחי באך, וזאת משום שהתרופות הנ"ל הן כימיה טהורה, אשר עלולים גם להתמכר אליהן, ולבסוף להגיע למצב של דיכאון מחודש לצד עליות ומורדות במצב הרוח, ובקיצור ? מניה דיפראסיה.

פרחי באך מציעים לכם טיפול טבעי, נעים, נינוח ולא ממכר אשר יעלה לכאן את המוראל הנפשי, ואף ישפר את מצבכם הפיזי פלאים!

פרחי באך מציעים שלל תמציות וקומבינציות שונות אשר ישפרו את מצבכם הנפשי פלאים. כיום הן בישראל והן בעולם יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בטיפול של פרחי באך, משום שהם מבינים שהמפתח לבריאות הגוף ? היא בנפש.

 

ואיך בוחרים?

אל דאגה, לא אתם צריכים לבחור מהי התמצית של פרחי באך אשר מתאימה לבעיה שלכם, בשביל זה יש כיום עשרות מטפלים בשיטת פרחי באך אשר יבדקו אתכם, והינם מוסמכים לשיטת הטיפול של פרחי באך. המטפל יבחין מהי הבעיה שלנו ויביא לנו לבסוף את התמצית של פרחי באך אשר תעזור לנו.

חשוב לציין כי בניגוד לתרופות כאלו ואחרות, פרחי באך מתאימים לכולם ללא שום הבדל ? ילדים ומבוגרים, גברים ונשים. מחקרים הוכיחו אף כי בתמציות של פרחי באך אין שום תופעות לוואי או סכנה ב"מנת יתר" של פרחי באך. מדובר בתמצית טבעית, אפקטיבית, נעימה, שתייצב לכם את הגוף ? והנשמה. פרחי באך הם המפתח ותחילת הדרך שלכם לעזור למי שהכי חשוב בחיים שלכם ? אתם עצמכם.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב